همایش زیست بوم افتا و نقش آن در توسعه صنعت افتا

دومین نشست مجازی هم‌اندیشی انجمن رمز ایران در سال 1401 با موضوع «زیست‌بوم افتا در کشور و شناخت، ظرفیت‌ها و نقش آن در توسعه صنعت افتا» عصر روز دو‌شنبه 10 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

 

به گزارش به گزارش روابط عمومی کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار افتا، دومین نشست هم‌اندیشی انجمن رمز ایران در سال 1401 عصر روز دو‌شنبه دهم بهمن‌ماه از ساعت 15:30 تا 17:30 به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

در این نشست با عنوان «زیست‌بوم افتا در کشور و شناخت، ظرفیت‌ها و نقش آن در توسعه صنعت افتا» دکتر علیرضا صالحی، نایب‌رئیس کانون افتا  و مدیرعامل هلدینگ رسانه‌ای دیده‌بان، از چیستی و چرایی زیست‌بوم افتا صحبت می‌کند. دکتر حسین قرایی، عضو هیئت مدیره کانون افتا و مدیرعامل شرکت کاشف، به تشریح پروژه شناخت زیست‌بوم افتای کشور می‌پردازد و دکتر شاهین نوروزی، عضو هیئت‌مدیره کانون افتا و مدیرعامل شرکت پندارکوشک ایمن، انتظارات و ظرفیت‌های بخش خصوصی را روایت می‌کند.

 

حضور در نشست «زیست‌بوم افتا در کشور و شناخت، ظرفیت‌ها و نقش آن در توسعه صنعت افتا» برای عموم علاقه‌مندان آزاد است و می‌توانند از طریق نشانی زیر و با انتخاب گزینه میهمان در این نشست شرکت کنند:

https://vc.sharif.edu/ch/isc