فراخوان برگزاری کنفرانس ظرفیت با محوریت اینترنت اشیاء و زیرساخت‌ ها

کنفرانس-ظرفیت

فرصت شرکت‌های توانمند داخلی در حوزه‌ اینترنت اشیاء جهت تکمیل و ارسال جدول خوداظهاری برای حضور در کنفرانس ظرفیت با محوریت اینترنت اشیاء تا بیستم شهریورماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی کانون دانش، صنعت و بازار افتا، دبیرخانه کنفرانس ظرفیت، در اطلاعیه شماره دو کنفرانس ظرفیت اینترنت اشیاء به منظور شناسایی دقیق‌تر ظرفیت‌های شرکت‌های توانمند داخلی (زنجیره تامین داخلی) در بخش اینترنت اشیاء، از شرکت‌های توانمند داخلی در این حوزه درخواست کرد تا نسبت به تکمیل جدول توانمندی‌ها جهت حضور در بخش نمایشگاهی کنفرانس، اقدام کنند.

فرامرز رستگار، دبیر اجرایی کنفرانس ظرفیت در اطلاعیه شماره دو کنفرانس ظرفیت اینترنت اشیا، اعلام کرد:«نظر به مصوبه جلسه ۵۳ شورای عالی فضای مجازی، مبنی بر اینکه «زیست‌بوم اینترنت اشیاء صرفا بر بستر شبکه ملی اطلاعات با حضور بازیگران غیر دولتی باید محقق شود»، لذا این کنفرانس ظرفیت با مشارکت تشکل ها و شرکت‌های توانمند غیر دولتی مرتبط و حضور معنادار دستگاه‌های دولتی که در تقسیم کار توسعه اینترنت اشیاء در شبکه ملی اطلاعات دارای تکالیف قانونی هستند، از طریق پنل‌های تخصصی، سخنرانی‌های کلیدی و نمایشگاه توانمندی‌ها برگزار خواهد شد.

شرکت‌های توانمند این حوزه می‌توانند نسبت تا روز یکشنبه ۲۰ شهریورماه از طریق واتس‌اپ شماره ۰۹۲۰۱۸۰۰۲۹۰ آمادگی خود را اعلام کنند.

بنا بر این گزارش، تاریخ دقیق و محل برگزاری کنفرانس ظرفیت که حدود اواخر مهرماه  ۱۴۰۱ خواهد بود، متعاقبا اعلام خواهد شد.